New shit

Har köpt allt jag har önskat både idag och igår... Och en sak i torsdags. Aja denna veckan har jag PRAO på café Zenit här i Majorna och det tar ca 4 min från mej till cafet så det är la gött... 
Aja igår så åkte jag och Tuva in till stan och så kom mamma in för hon hade legitimation, vi behövde hennes leg eftersom på ragladys utförsäljning så var man tvungen o ha det. Och sedan så åkte jag in idag efter praon och åt med mamma, brorsan och hans kompis, det var gotttt.

Aja här är allt jag köpt 

Ragladys utförsäljning, Ester Elenora 500:-

Ragladys utförsäljning, FAV står det på den, 50:-

Hittade ÄNTLIGEN en  jeanskjol, HM 299:- 

Shorts från Ginatricot 299 :- tror jag

iiiiiiiiiiiihhhhhh, har aldrig gillat att ha på mej shorts men i torsdags så hittade jag dessa fina inne på raglady och de satte som mjukisar!! 
OCH JAG HAR KÖPT DOM NU HAHA
Raglady, Oneteaspoon 899:- 

Jättenöjd med allt! Köpte ett par Converse (låga) i torsdags och några basic tröjor också:)
 
Pozzpozz










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar