Plugg

Hellu! har pluggat till bajs SO arbetet som jag hatar över hela mitt hjärta :)
Haha, iaf tänkte ta en paus från SO och vänta tills pappa kommer hem så att han kan hjälpa mej.
Medan jag tar en paus från SO så ska jag börja lite med matte. Jooooy :/ men jag älskar matte så det blir nog lite roligare!

Igår så var jag hursomhelst med mamma och pappa inne på något fik och tog en räkmacka, ramlösa och smoothie, nomnom! och efter det så åkte jag in till nordstan och träffade upp syster (min gravida vackra syster, iiih) och såstack vi till hennes place och tog det lugnt. SEDAN, SÅ TRÄFFADE VI UPP MIN SYSTER OCH MIN ANDRA SYSTERS MAN VID BERGAKUNGEN OCH KOLLADE PÅ BREAKING DAAAAAAAAAAWN (part 2) ASSSÅ AAAAH.

HELT KLART den bästa filmen jag har sett asså, nu menar jag allvar haha! nej men seriöst, det är så bra, det finns alltid humor, sadness, happyness, action and looove i twilight filmerna.
Jag tyckte att det blev ett perfekt slut men är fortfarande ledsen att det är slut nu:( jag kan inte beskriva hur mycket jag verkligen älskar twilight. och vissa säger att de vill har robert pattinson eller taylor? JAG
VILL HA ALLA, TILL OCH MED TJEJERNA. ALLA.
Det har jag alltid sagt, och kommer alltid vilja ha alla.
nackdelar fanns ju också tex att man så hur datagjord Renesmee var och hur datagjort det såg ut när Bella sprang i skogen. Menmen. DEN VAR BRA.

aja det är studiedag idag så det var också skönt!

Måste plugga nu, vi höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar