Hej alla!

Hej fisar! Nu tänkte jag att jag skulle berätta om min gårdag.

Fredag är ju som sagt och så klart bästa dagen i veckan. Så när jag gick hem så lyssnade jag på hög musik och fulade mej lite när ingen titta på(haha)
Och sen när jag kom hem så började jag prova kläder och blablabla. Sen så kom finaste Ebba och så klädde jag upp mej, sminka mej, gjorde håret, och så gick vi och köpte frukt och då blev det raka vägen till Alma. För där hade vi en taco kväll med efterrätt med (nästan) alla tjejer i klassen! Jättemysigt tycker jag att det var:)
Sen träffade jag min syster och min pappa vid masthuggstorget och så åkte vi hem, och vet ni vad? Där hemma är min andra syster, min systerdotter min systers pojkvän där(och min bror men han bor hemma+mamma och pappa) alltså hela gänget! Fast min andra systers man som är som en bror för mej var inte där:( aja men det var Jättemysigt ändå!
Ni får se senare vad som händer idag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar