Heej

Hej alla!! Igår när jag slutade så hämtade Robyn mej med hennes föräldrar och så åkte vi till Ullared och köpte lite stuff där och sedan var det off to hennes mammas mans jaktstuga. Den var faktiskt SKIT FRÄSCH vilket jag inte trodde eftersom den låg mitt ute i skogen hehe... Aja jag köpte inte så mycket men jag och Robyn har bestämt att vi ska åka dit med min mamma någon gång för att jag hittade en jättesnygg Jacka för ett skit billigt pris! Och igår så var det också fest/kalas till min systers man som jag ville gå till fast jag fick veta det efter att jag och Robyn hade bestämt detta. Men han fyller ju ändå år på måndagen, 29 år tror jag att han blir. Fina Lirre ❤
Aja nu är vi påväg hem så vi får höras när jag är hemma.
BTW så har mamma köpt jackan, och ett par skor. Hon gjorde det i torsdags, ni får se det senare, hejdå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar