Stuff about me.. you didn't know

halloj! har precis kört lite träning här hemma, har en övning kvar.. jag ville ocksåå gymma idag fast det blev försent. Menmen, jag gör det imorgon bara och så tränkte jag att ungefär varje helg så vill jag ta en powerwalk också! låter jätteproffsig nu eller hur?

So listen! alla har typ "bekännelser" och sånt på sina bloggar nu så eftersom jag inte kan ladda upp bilder så får ni lite "bekännelser" (låter så dramatiskt på nåt sätt)

-jag älskar frukt, skulle kunna leva på det
-jag gillar inte när killar är för biffiga
-jag ÄLSKAR att titta på film och bara mysa för mej själv
-när jag har mens så har jag det i ungefär 3-4 dagar (stolt) HAHA
-jag skulle kunna ge nån en rak höger närdom säger att mina SYSTRAR är halv systrar bara för att vi inte har samma pappa!!
-jag kan inte leva seriöst EN dag utan musik, jag blir typ ett spöke(fråga inte)
-jag är en äkta mammas lilla flicka, jag vågar aldrig typ break the rules. Och om jag gör det så säger jag till henne:O haha
-jag kan börja gråta av att tänka på saker ibland, skumma saker
-JAG BLIR KISSENÖDIG VARENDA MINUT OCH DET ÄR ASJOBBIGT!
-jag älskar vintern när den är här och samma sak med sommaren, höst och vår märker jag inte av.)
-jag har inte druckit läsk sen sportlovet (vilket är typ ett halv år) men energi dryck kan jag dricka:)
-jag orkar inte skriva mer

hejdå! pusspusspusspuss





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar