My day

Hallå, nu ska jag berätta om min dag. Ja, kl 23.00 haha.
Aja det blev inget stan för mej och Micha eftersom det var stängt typ överallt, men vi åkte till järntorget och satte oss ner inne på burger king och jagdrack två stora vatten muggar medan jag gjorde lite matte där också, det var jättemyyysigosigt tycker jag!
sen åkte vi hem till mej och jag somnade direkt haha, så jag hann aldrig säga hejdå:( men när jag kom hem så var kylskåpet fullt med frukt och massor med yoggi drycker. Nom nom..
och juste jag åt också en gooood sallad från ica, yum!

haha aja nu ska jag nog fixa rummet lite och sedan sova, om det nu går..

i början av sommaren 2012 hörde jag en låt av denna kille
har jag slutat lyssna på honom sen den dagen?
nej.
 
in all kind of moods he is there, in this little thing called iphone <3
Love you Frank Ocean
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar