Home!

Hej allihopa! har precis kommit hem nu, uuh vad skönt asså.. vi har mycket längre dagar nu (inte konstigt menmen) fast imorgon så har vi SOVMORGON! aja visst skolan är över men jag måste fortfarande plugga här hemma haha..

Nu får ni outfit bilder och lite mer, det blev inte så många outfit bilder men man ser ju såklart vad jag har på mej hehe..

dagens inköp haha, nektariner och vindruvor
och min "praktiska" fanny&michel påse/väska

skor-airmax
byxor-bikbok


tröja- brorsans från HM


halsband lollipop- accessorize 
neon rosa halsband- HM




ego pics


ooch till slut mina fina läxor som jag ska sitta och göra medan
jag äter frukt och yoggi!

Min outfit idag är lite casual med lite mer uncasual smycken, jag gillar när man ibland har saker som inte går så bra ihop så att det blir bra ihop!

Hejdå fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar