Förlåtförlåtförlåt!

Förlåtförlåt för dålig uppdatering❤
Men nu när det är sommar så gör man så mycket med familj och vänner.
Iaf snart så ska jag, mamma, pappa och syster kani åka till klädkällaren (världens billigaste affär som har allt, tycker jag) och efter det så skall jag nämligen gå på gym för första gången!!! Jag och pappa ska dit med kani, eftersom vi är nya med detta (jag och pappa) så måste kani med oss( hon tränar typ HELA tiden, tycker jag) och vi ska träna på sportlife som ligger precis nedanför vår lägenhet typ... Och det jag har glömt att säga är att min fina storebror Dilan har åkt.. Eller precis landat i London, och han åkte helt ensam vilket jag tycker är scary (16 år är han) men han ska träffa sin kompis Hamlet där som brukar hälsa på sin pappa eftersom att pappan bor där då! Så vi åkte till flygplatsen halv åtta på morgonen vilket sög, så jag gick och la mej precis när vi kom hem tills nu.
Aja vi hörs sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar