De senaste dagarna




Man kan inte blogga (eller lägga ut bilder) med min mobil at all nu så tänker jag göra såhär:
1.ta bilder med mobilen
2.skicka till min e-post
3.blogga med datorn
det blir svårare men så får det va! och jag tänkte att jag kan lägga ut outfit bilder på både outfits som jag har på mej och på outfits som jag tycker är snygga (bara klär upp mej). Och det blir med systemkameran, jag har redan tagit jättecoola bilder men det går inte att ladda ner dem (eller vad det heter ) till datorn, men det ska fixas!
Så då blir detta mer en blogg om mode som jag alltid velat ha! (såklart om vardag också, men bara lite mer mode än vanligt) Aja så detta var mina planer inför min blogg:)
Nu så får ni bilder från de senaste dagarna också, vi börjar med igår då Julietta var här. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar