Sorry

Förlåt, ska inte göra så igen! Jag bara sket i att blogga igår:'(
Men jag kan skriva vad som hände igår, vi åkte massor på Liseberg och sedan så åkte vi in till stan eftersom Robyn var tvungen att byta sin bikini till en annan storlek. Sen så åkte vi hem och åt lite sallad och hade mys med min fina systerdotter ❤
Och sen på natten( typ kl 00.00) så åkte vi till min syster Kani och tittade på skräckfilm och sov där.
Sedan när vi vaknade (idag) så var det att åka hem,fixa sej och träffa Kani inne in the city (stan då haha) och så åt vi sushi!! Nu är jag hemma hos Robyn och bara chillar i hennes rum medan hon rider.
Mamma fyller också år imorgon!!! S jag sa till pappa att han skulle säga till henne att jag sover hos Robyn ikväll, vilket jag ska göra. Men det mamma inte vet är att jag och Robyn ska göra en fin tårta till henne här och komma typ kl 11-12 imorgon och överraska henne! Fina mamma❤
Ni får bild från salladen igår med Robban och syskon idag med syster och Robyn. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar