Louis vuitton

Hej alla! Mår mycket bättre nu, det jag har gjort idag är bara att ha legat i soffan/sängen/golvet och ha ont:)
Men nu så ville jag att ni skulle få se väskan från kvibergsmarknad som jag skrev om igår tror jag.
Det är en fake louis vuitton väska som jag aldrig (helst) kommer att använda till skolan eller till stan, utan bara när jag reser, åker och badar, tränar osv.
Den skulle aldrig falla mig i smaken för att gå runt i stan eller skolan med. Det blir bara för mycket, eftersom jag inte brukar gilla märken så mycket, men denna blir bra eller mer perfekt till när jag åker to London! (som handbagage) Förstår fortfarande inte att jag ska åka...
Och som sagt så gör det mej INGET om den är fake, It's still pretty, bara den inte går sönder. Haha, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar