Haha

Hej!
Asså herregud jag bara känner hur dum jag är ibland, jag var inne på stan med Alma, Ebba och Josefin och sedan så träffade jag min syster och bror där. Jag åt och sedan så åkte vi tre hem till oss, jag sa till mamma och pappa att de skulle väcka mej kl halv sju eftersom att jag skulle senare ut och powerwalka med vänner mina.
De försökte väcka mej men jag fortsätter tydligen, sen så vaknar jag upp kl 21.13 och får panik, inte bara flr att jag missar powerwalken utan.. Jag är så snurrig att jag tror att det är morgon:) så jag får lite rådamp och skriker lite hit och dit hemma och sedan ser jag att Ebba har försökt få tag på mej på alla sätt. Så jagakriver till henne hur arg jag är över att jag skulle komma försent till skolan och då så skriver hon " vaddå skola, Daria?? ❤" och så ser jag att klockan är 21.22 och börjar gapskratta.. asså HAHAHA!!! Jag orkar inte, godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar