Min fredag i bilder

Hej! har inte bloggat mycket under helgen, men det har varit så fullt upp faktiskt. I fredags så var jag med min kompis Ava efter skolan och vi åkte runt lite i masthugget och sen åkte vi till mej. Och så trött som jag var så somnade jag medan hon satt och titta på TV (rude) menmen, jag var ju så sjukt trött asså! sen så kom mamma hem och då så var det bara vi hemma så jag passade på att göra det lite mys-pysigt hemma.





Såhär mysigt var det!
Sen igår så åkte jag och mamma till stan och shoppade lite vilket jag inte gjort på typ två-tre månader:(
efter det så träffade jag min bästis Robyn, och så åkte vi alla tre till lid'l och köpte massa gott.
och idag så har vi tagit det helt lugnt.

PS. jag lägger upp bilder på kläderna imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar