Gissa vart jag var igår?

På Bergakungen!! och jag såg Breaking Dawn! ♡ och den var ju så sjuuuuuuukt bra, jag skrev på Facebook att jag faktiskt skulle kunna gifta mej med alla karaktärerna för att den är ju så sjukt BRA! jag orkar verklige inte vänta tills den andra delen kommer. Och så hade filmen också typ världens bästa slut!
Och innan bion så var jag på stan med systrarna, och en av systrarna Kani köpte Pyjamas, läppstift, nåt litet till:) och läppstiftet hon köpte var ett sånt som hon hade, MAC...AAHHH, jag förstår inte att jag har den!! den är typ cerise rosa och hon har också en sån. Hon är väldigt bra på smink och sånt, hon ville bli en makeup artist
och har alltid gillat smink;)
Och detta är mitt första läppstift, och så är det MAC! lyckligt lottad tjej!!
sen så åkte jag och Kani hem till henne och lämnade alla påsar och så kom hennes pojkvän Johan med oss till bion. Och det var hela min gårdag...typ ☀ ojj en sol:) haha okej nu måste jag gå, hejdå jag bloggar senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar