Do Ya Thang

Måste först och främst säga att jag verkligen ÄLSKAR rihannas nya album!! jag lyssnade precis på Do Ya Thing men nu så är det Red Lipstick som gäller;)
Ja nu skall jag berätta om min dag, jag sov ju hos kani (syster) igår och vi hade det jättemysigt, och jag kom i tid idag och allt och hela dagen gick bra men sen så var det ju gtmpa dåva....ja..det gick jättebra! men efter så ville jag sova, spy, duscha och ta på mej sköna kläder och eftersom jag sov hos kani så hade jag pyjamas i väskan så jag tog på mej dem. Gissa om folk tittade?? men det var ju sjukt att till och med spårvagnschaufören (stavning) stirrade på mej varenda lilla sekund, jag var jättenära på att fråga "nåt problem unge dam?" men jag sket i det. och sen blev det stan med kompisar för att Michaela skulle köpa ett tråkigt spel, nu sitter jag och väntar på att hon ska komma eftersom hon kom hem till mej och glömde sin wii kontroll så åkte hon hem och hämtade den och hon bor ju 10 min härifrån så jag vet inte vad hon har för sej...HAHA! ojj hon ringde precis på, måste gå nu hejj med er.




 En fin människa jag hittade på WeHeartIt, jag har inget emot att se ut så:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar